Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

StellaCreations




Πες μας λίγα πράγματα για σένα

Είμαι η Στέλλα και έχω το StellaCreations στο Etsy. Ζω στη Θεσσαλονίκη,  είμαι σε μια τετραμελή οικογένεια,  έχω κάνει σεμινάρια κοσμήματος και ζωγραφικής,  ακόμη και αγιογραφίας.  Είχα το δικό μου μαγαζί,  με έπιπλα και είδη δώρων μέχρι το 2008!  
Το εργαστήριο μου αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο σαλόνι του σπιτιού μου,  ένας πολύ μεγάλος και πολύ φωτεινός χώρος,  με πολλά μουσικά ακούσματα!


Αυτό που νομίζω ότι κάνει τα κοσμήματα σου διαφορετικά,  είναι τα διάφορα εναλλακτικά υλικά και το χρώμα.

Αγαπώ πολύ και το χρώμα,  αλλά και τα διάφορα υλικά.  Μεγαλώνουν την διάθεση μου για δημιουργία,  με εμπνέουν.  Χρώμα και υφή είναι πολύ σημαντικά για το τελικό αποτέλεσμα.








Από που εμπνέεσαι;

Από οτιδήποτε μου κάνει ''κλικ''.
Αυτό μπορεί να είναι ένα όμορφο τοπίο,  τα φθινοπωρινά χρώματα,  η θάλασσα,  μια εικόνα από το διαδίκτυο,  ένα περιοδικό που μόλις ξεφύλλισα.  Κάτι καινούργιο που έχουν φέρει οι προμηθευτές μου και έχω ενθουσιαστεί!


Τι υλικά χρησιμοποιείς και γιατί;

Κλωστές γιατί μου δίνουν τα χρώματα που έχω στη φαντασία μου.  Ύφασμα επειδή επιδιώκω αυτή την τρυφερή απαλή υφή.  Διάφορα charms που τα διαλέγω με μεγάλη προσοχή.  Χάντρες,  αα ναι,  έχω μια πολύ μεγάλη συλλογή από κάθε είδους χάντρες! 

Τι γνώμη έχεις για τις πωλήσεις στο διαδίκτυο;

Νομίζω ότι το διαδίκτυο είναι το παρόν,  αλλά και το μέλλον.  Χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία,  αν και δυό χρόνια στο Εtsy,  πιστεύω ότι οι δυνατότητες είναι μεγάλες.  Αρκεί να αντιμετωπίσεις το online μαγαζί σου,  όπως ακριβώς ένα μαγαζί έξω,  στην αγορά,  με υπευθυνότητα.  Αυτό δεν είναι πάντα πολύ εύκολο,  αλλά η προσπάθεια σε αμείβει στο τέλος.







Πως κοστολογείς τα προιόντα σου σε σχέση με τον χρόνο που εργάζεσαι;

Η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν θα το καταφέρω ποτέ.  Δεν θα υπάρξει ποτέ η σωστή αναλογία,  γιατί αυτός ο χρόνος δεν μπορεί να εκτιμηθεί και να πληρωθεί,  όταν δουλεύεις μόνο με τα χέρια.  Προσπαθώ να βρω την χρυσή τομή,  μια τιμή την οποία θα μπορεί να δώσει ο πελάτης και θα αφήσει και μια σχετική χρηματική ικανοποίηση σε μένα.



Τι θα ήθελες πολύ να δημιουργήσεις;

Το απόλυτα εικαστικό κόσμημα.  Αυτό που μια γυναίκα φορώντας το,  θα μοιάζει με πίνακα.  Λατρεύω τον ιμπρεσιονισμό.

Πόσο σε έχει επιρεάσει η οικονομική κρίση της χώρας μας;

Όσο και όλους μας πιστεύω.  Όλοι έχουμε χάσει εκείνη την άνεση του ''μπορούμε να κάνουμε τα πάντα''.  Αυτό βέβαια δεν το βρίσκω απαραίτητα κακό,  γιατί μέσα από όλες αυτές τις φαινομενικά άσχημες αλλαγές,  ίσως καταφέρουμε να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.  Προσωπικά αυτό με κάνει πιο πεισματάρα και πιο δημιουργική!







Τέλος,  ποιές 5 λέξεις νομίζεις ότι σε χαρακτηρίζουν;

Ήλιος
.
Χρώμα

.
Δημιουργία
.
Θάλασσα
.
Επικοινωνία

4 σχόλια: